Com puc realitzar el seguiment de la meva comanda?

Modificat el Dl, 5 Maig a les 12:34 PM

La modalitat de lliurament de la vostra comanda dependrà del centre educatiu al qual pertanyeu. Aquesta es podrà fer a domicili o directament al propi centre escolar. Podreu consultar aquesta informació a la confirmació de la vostra comanda.


  • A domicili:


Per realitzar el seguiment d’una comanda, han d’accedir a Àrea d'usuari > Les meves comandes > Seguiment de lliurament.


Automàticament sereu redirigits a la plataforma de l'empresa de missatgeria, on trobareu els moviments efectuats i els detalls relatius al lliurament. L'empresa de transport encarregada del lliurament és GLS i el seu telèfon de contacte és el 93 213 97 28.



  • Al centre escolar:


A la confirmació de la comanda trobareu detallada tota la informació relativa al lliurament al centre educatiu. En cas de no poder recollir la comanda al centre, l’empresa de missatgeria GLS s’encarregarà de recollir el paquet i fer el lliurament a domicili en els dies posteriors.

T'ha resultat útil aquest article?

Genial!

Gràcies pels teus comentaris

Sentim que no t'hàgim pogut ajudar

Gràcies pels teus comentaris

Explica'ns com podem millorar aquest article!

Selecciona almenys un dels motius
La verificació de CAPTCHA és obligatòria.

Comentaris enviats

T'agraïm el teu esforç i intentarem arreglar l'article