Tramitar una incidència

Modificat el Dv, 25 Abr. a les 1:54 PM

En cas que necessiteu tramitar alguna incidència, podeu fer-ho còmodament des del vostre perfil.


Passos per obrir una incidència:


1. Accedir al vostre perfil

2. Anar a les seves comandes i prémer a la comanda de què volen realitzar la notificació

3. Localitzar el llibre 

4. Escollir el tipus d'incidència que volen tramitar (notificar incidència o devolució)



  • Devolució: En el cas de voler tornar un article, heu de triar el motiu i us apareixerà tota la informació referent a la devolució. *En una mateixa incidència de devolució, es poden afegir més articles. Un cop indicats, cal prémer a tramitar la devolució. Quan rebem la notificació, s'envia per correu electrònic la informació necessària per fer la devolució.



  • Notificar incidència: Es poden notificar els 4 tipus d'incidències següents:



En cas que hagi arribat un article en mal estat, es tramita un nou enviament i cal fer la devolució de l'article en mal estat. Per això, rebran les comunicacions oportunes un cop rebem la incidència.


Si heu rebut un llibre duplicat, cal notificar-ho i us facilitarem la informació necessària per tramitar l'enviament.


Si algun article no ha arribat, es fan les comprovacions corresponents i un cop finalitzades, si tot és correcte, es genera una nova tramesa.


En cas que hagin sol·licitat el folrat de llibres, també tindran la opció de notificar que un llibre no ha arribat folrat. Aquest tipus d'incidència gestiona una nova tramesa de folres a mida del llibre notificat.


T'ha resultat útil aquest article?

Genial!

Gràcies pels teus comentaris

Sentim que no t'hàgim pogut ajudar

Gràcies pels teus comentaris

Explica'ns com podem millorar aquest article!

Selecciona almenys un dels motius
La verificació de CAPTCHA és obligatòria.

Comentaris enviats

T'agraïm el teu esforç i intentarem arreglar l'article